Šampita

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest
 Šampitu sam po ovom receptu počela praviti kad sam imala jedanaest godina, moja strina mi je prvi put pokazala i napravila za mene – kolač me nikad nije izdao… brzo i jeftino.

Sastojci:

Za biskvit:
  
-7 žumanjaka
-100 g šećera
-70 ml mlijeka
-70 ml ulja
-100 g Pšeničnog glatkog brašna tip 550
-½ vrećice Praška za pecivo
 
Za šaum:
  
-400-500 g šećera
-50 ml vode
-7 bjelanjaka

Priprema:

Za biskvit:
 
Žumanjke i šećer miješajte dok se šećer ne otopi.

Dodajte mlijeko, ulje i brašno pomiješano s praškom za pecivo.
 
Smjesu dobro izmiješajte i izlijte u namašćeni pobrašnjeni lim za pečenje (30 x 20 cm) te pecite u pećnici zagrijanoj na 200°C 10 minuta.
 
Šaum nanesite preko pečenog biskvita, poravnajte i vratite u pećnicu na 5 minuta (da se formira korica).
 
Ohladite na sobnoj temperaturi, a zatim nastavite hladiti u hladnjaku.
 
Za šaum:
 
Šećer i vodu zagrijte na srednjoj temperaturi dok se šećer ne otopi i počne formirati mjehuriće.
 
Bjelanjke istucite u čvrsti snijeg (kad okrenete posudu naopačke da šaum ne ispadne).
 
Polako dodavajte vrući, rastopljeni šećer uz stalno miješanje i tako nastavite još 15 minuta.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More