Silvina spiralna torta

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest
Evo ovako, da ne pretjerujem, samo ću reći, savršeno, sva čula su mi uživala u ovom okusu, i nikad prije nisam probala nešto slično.

Sastojci:

Kora:
  
-150 grama keksa ( ja sam stavila petit)
-100 grama rastopljenog margarina
 
Bazni nadjev:
  
-1 kilogram svježeg sira
-3/4 šalice šećera
-6 jaja
 
Bijeli dio:
  
-300 grama bijele čokolade
-1/3 šalice vrhnja za šlag
-1 žlica gustina
 
Tamni dio:
 
-300 grama čokolade za kuhanje
-1/3 šalice vrhnja za šlag

Priprema:

Izmrvite kekse i pomiješajte sa rastopljenim margarinom.

Stavite u kalup za tortu i ispecite na 200 stupnjeva 7 minuta.

Izmješajte sir sa šećerom i jajima i podijelite na dva dijela.

Rastopite obje vrste čokolade i pomiješajte sa navedenim sastojcima.

Dodajte bijelu čokoladu u jedan dio sirne mase a crnu u drugi dio.

Stavljajte naizmjenice u kalup po sistemu zebre ( ja sam po stavljala svaku boju u jedno tri navrata.

Stavite peći 10 minuta na 200 stupnjeva, a zatim smanjite na 120 i pecite sat vremena.

Nakon sat vremena isključite pećnicu i ostavite još dva sata da stoji u njoj.

Nakon dva sata preselite u frižder i držite bar deset sati, (ja sam 13 sati

držala), pa skinite okvir od kalupa i uživajte u ovoj predivnoj deliciji.

Šalica je 2, 5 dcl.

Kalup za tortu je 24 cm.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More