Penasta torta od maka

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest
Čeprkajući po maminim receptima ( a mislila sam da sam ih već sve objavila) pronašla sam još jedan kojim sam oduševljena! Ovo je najpenastiji kolač koji sam u životu probala,a da ne sadrži želatin,naravno. Jedina mana mu je što ga "domoroci" pojedu brzinom svetlosti!

Sastojci:

-6 jaja
-180gr šećera
-180gr putera
-280gr mlev.maka
-2.štangle strugane čokolade
-1.mala kaf.šoljica ruma
 
Glazura
  
-100gr čokolade
-1.kaf.kaš. šećera u prahu
-3 kašike ulja
-pekmez od kajsije za premaz

Priprema:

Dobro umutite žumanca sa šećerom i omekšalim puterom,pa dodajte mak,struganu čokoladu i rum.

Umutite čvrst sneg od belanaca pa umešajte u fil.

Napomena mladim domaćicama: nikad ne sipajte šne odjednom i ne mutite.

Dodajte postepeno i polako kašikom "prevrćite" da masa ostane vazdušasta.

Uspite masu u kalup (26) obložen peki papirom i pecite na 180 C.

Pečenu tortu premažite pekmezom od kajsija pa vratite u isključenu rernu minut da se prosuši.

Premažite glazurom.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More