Lijek za Escherichiu coli + endometrioza

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest
 Lijek za Escherichiu coli

Prirodni lijek koji briše bakteriju kao da nije ni postojala. Mjesecima sam se mučila da je otklonim raznim antibioticima i nista. Iz ličnog iskustva i iz iskustva od mnogih prijateljica i poznanica mogu reći da je lijek čudo.

Recept:
-60 čehnova bijelog luka
-1 litar bijelog vina

Luk se očisti do posljednje košuljice i presječe se uzdužno, stavi se u bijelo vino i kuha se na tihoj vatri u poklopljenoj šerpi dok ne provri + 5 minuta.

Šerpa se ne otklapa dok se vino ne ohladi (da ne bi isparilo) . Čuva se u frižideru i pije se po jedna rakijska časica pola sata prije jela 3 puta na dan. Lijek traje i koristi se oko 9 dana.

Pošto sam ja imala noćne more, htjela sam da podijelim ovaj recept sa onima kojima je potreban.

Ukus je krajnje bezazlen ;)


Lijek za endometriozu:

Recept:
-400 gr očišćenog sviježeg rena (ili 600 gr neočićenog)
-1.5 l bijelog vina

Ren se ispasira i stavi se u bijelo vino da stoji 24h. Onda se dobro procijedi kroz gazu i čuva se u frižideru. Pije se prva 3 dana samo ujutru poslije jela 2dl, a poslije i uveče. traje oko 5-6 dana.

Sve koje su koristile ovaj lijek su prezadovoljne i ciste su otklonjene, ali kad kažem sve mislim sve 100%, ali eto ja nisam uspela da ga popijem, teško sam ga podnijela, izuzetno je jak i bilo mi je zlo (ipak cista mi se smanjila i to od polovine doze).

Da ne bude zabune za endometriozu, uspjelo je svima koji su ga popili do kraja i nisam napomenula da treba da se promućka prije upotrebe da se ne bi skupio talog na dnu flase.

izvor :http://prirodni-lijek.blogspot.com
Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More