Štrudla sa vanila kremom

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest
 Jako jednostavna, mirišljava i fina! Ukusom malo podsjeca na krempitu...


Sastojci:

    500 gr kora


za prvi fil:

     3 veća jaja
     3 kašike šećera
     1 šolja (2 dl) ulja
     pola šolje pšeničnog griza
     1 šolja jogurta
     1 kesica praška za pecivo


za drugi fil:

     1 l mlijeka
     9 kašika šećera
     3 pudinga od vanile


Priprema:

Najpre skuhati puding u mlijeku i ostaviti da se malo prohladi (ne sasvim) uz povremeno miješanje kako se ne bi stvorila korica.

Umutiti bjelanca sa šećerom, dodati žumanca, ulje, griz, prašak za pecivo i jogurt.

Prebrojati koliko imate kora i podeliti ih na četiri djela, tako da dobijemo četiri strudle. Ja sam slagala po četiri kore (u pakovanju ih je bilo 16)

Slagati kore - na prve tri staviti po tri, četiri kašike prvog fila a na cetvrtu koru staviti topao puding i urolati. Tako uraditi i sa preostalim korama.

Strudle premazati ostatkom fila ili sa malo ulja i staviti u rernu da se ispeku, ja sam ih ispekla za  manje od 15 minuta na 180 stepeni.

Sačekati da se prohladi, pa iseći i  posuti šećerom u prahu.

Posluživanje:

Štrudla je prelijepa kad je topla, a meni je jos ljepša kada se dobro ohladi jer me ukus podsjeća na krempitu. Brzo se priprema i može doći u obzir i puding od čokolade ili nekog drugog ukusa, na primer karamel ili ko sta voli ;)


izvor : http://domaci-recepti.blogspot.com
Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More