Pametni kolač

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest


   Sastojci

     8 jaja
     300 grama šećera
     10 žlica glatkog brašna
     250 grama margarina
     1 litra mlijeka
     1 čajna žličica ekstrakta vanilije (ja ga volim pa stavim i mrvu više)
      korice od limuna (po želji)

Priprema
Težina:

    Jednostavno

    Margarin rastopite i ostavite da se ohladi.

    Žumanjke pjenasto izmješajte sa šećerom.

    U smjesu sa žumanjcima dodajte prosijano brašno, rastopljeni margarin,  ekstrakt vanilije i postepeno mlijeko.

    Smjesi lagano dodajte tučeni snijeg od bjelanjaka.

    Ulijte smjesu u dobro namašćenu i brašnom posutu tepsiju veličine 20x30 cm.

    Pekla sam 45 minuta na 160 stupnjeva (gornji + donji grijač) i još 15 minuta na 140 stupnjeva.

    Meni definitivno najbolja temperatura 165 stupnjeva sat vremena.

Posluživanje

S obzirom da je do sada bilo raznoraznih iskustava, evo i ja sam dokaz da definitivno izgled i tekstura ovisi o tko zna čemu, jer vjerujte da ni ja ne znam.

Uglavnom, prvo sam napisala da se kolač peče sat i pol, međutim, kad sam ga ponovo pekla, vidjela sam da bi moglo i kraće tako da sam  pekla samo sat vremena i da je sasvim dovoljno.

Sve sugestije su dobro došle, jer zaista ovisi sve o pećnici, temperaturi, vremenu i definitivno i mala različitost rezultira različitim teksturama kao što se vidi u slikama koje ste svi stavili.

Jedino, odličan okus mislim da je svima zajednički :)

Recept preuzet sa: www.coolinarika.com

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More