Čokoladne princes krofne

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest
Sastojci:
 
Za tjesto:
  
-115 g brašna  
-2 žlice (jusne) kakaa  
-250 ml vode  
-1/2 žlićice (male za kafu) soli  
-1 žlica šećera  
-115 g putera ili margarina (neslanog)  
-4 jaja
 
Za kremu:
  
-450 ml mlijeka  
-6 žumanaca  
-115 g šećera  
-50 g brašna  
-1/2 žlićice vanila extrakta (opcionalno)   
-150 g čokolade za kuhanje  
-115 ml slatkog vrhnja/pavlake
 
Dekorisanje
   
-čokoladna glazura   
-ili secer u prahu

Priprema:

Ja uvijek prvo napravim kremu.

Dakle, umutiti žumanca sa šećerom.

Mlijeko staviti da prokuha, u međuvremenu uzeti već vrućeg mlijeka(1 dcl otprilike) i dodati u žumanca, na ovaj naćin neće doći do grudvica.

Brzo to umutiti, te dodati i brašno, pa sve umijesati u kipuće mlijeko.

Kuhati par minuta uz stalno miješanje.

U vruće dodati izlomljenu čokoladu i dobro sjediniti.

Ja sam npr. samo u pola dodala čokoladu (dakle 75 g) tako da imam i obicnu i cokoladnu kremu.

Ostaviti da se ohladi, te u hladno dodati dobro ulupano slatko vrhnje/pavlaku.

Krofnice se pravo isto kao i obicne, osim sto ima kakaa.

Upaliti pećnicu da se zagreje na 220 C dok napravite tjesto.

Vodu, šećer, sol, i puter staviti da uzavri, skoloniti sa vatre, te dodati brašno promjesano sa kakaom.

Dobro promješati da se poćne odvajati od serpe pa vratiti na vatru i mijesati jos 1 minut.

Sa rucnim mikserom umutiti u tjesto, jedno po jedno, ali brzo, 4 jaja, i mjesati dok ne dobijete glatko tjesto.

Presuti u spric, i praviti krofnice, par cantimetara siroke, ili po zeljenoj velicini.

Napravite razmak medju krofnicama jer ce naravno narasti.

Peci 30-40 minuta.

Izvaditi krofnice, isjeci im vrhove, otprilike 1/3 velike poklopcice , pa vratiti krofnice u pecnicu jos 5-10 minuta da se osuse.

Ja sam ih sjekla manje-vise po pola, i vratila sam osusiti i poklopce i dna, djelovalo mi da treba.

Ohladiti, i napuniti kremom.

Preliti po vrhovima čokoladnom glazurom ili posuti sa šećerom u prahu.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More