Jeftini brzi kolač od griza

Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest
 Ovakvih kolača – nikada dosta icon smile Jeftini brzi kolač od griza Plus, ovaj kolač je dobar za iskorištavanje preostalih kora od pita. Ja uvek imam taj momenat icon smile Jeftini brzi kolač od griza da napravim nešto od kora i ostane onako…skoro pa ni za šta. I onda, smotam ih i krišom zafrljačim u smeće, što je grehota…moram priznati. Tako da…pravila sam Zbunjenu gužvaru na neki način…i ostalo mi je više od trećine kora. Bilo mi je žao baciti, te sam u pomoć pozvala,…koga drugog nego Kraljicu Majku icon smile Jeftini brzi kolač od griza Griza većina nas ima kući…koje jaje,šećer…i eto ukusnog kolača i manje smeća.

Recept je vrlo fleksibilan ali evo šta sam ja imala:
200 gr kore za pitu
¾ l mleka
10 kašika griza
5 kašika šećera
5 kesica vanilin šećera
2 jajeta


Mleko stavimo da se prokuva, kada provri, polako sipamo griz i stalno mešamo žicom da se ne zgrudva. Griz ne sme da curi ali ne treba da bude ni previše čvrst. Kada je skuvano, dodamo šećer. Jaja razdelimo, žumanca stavimo u griz a belanca ulupamo. Kada su čvrsta, dodamo postepeno vanilin šećer. Tako ulupan belanac pažljivo umešamo u griz.

Jednu koru namažemo uljem, stavimo drugu i na nju rasporedimo, malo dalje od ivice, red griza. Zamotamo u rolnu i stavimo u nauljenu tepsiju. Meni je ova masa bila dovoljna da napunim tri „štrudle“. Namažemo ih od gore uljem i stavimo na 200˚C da se peče dok ne porumeni.

Kada je pečeno, prekrijemo krpom i folijom da se malo upari i da omekšaju kore. Ko voli hrskavije, preskače ovaj deo. Posle nam ostaje da iseckamo,  poslužimo i uživamo u jednostavnoj i jeftinoj poslastici .

Izvor: http://receptizasvajela.blogspot.com/
Podijeli ovaj recept Podijeli na Facebook Podijeli na Twitter Pošalji Emailom Podijeli na Pinterest

0 komentari:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More